pulpo е основана през 2006 г. като дизайнерска марка на границата между формата и материята. Концепцията на pulpo е да адаптира осветлението, мебелите и аксесоарите по избор на клиента. Kомпанията се стреми да провокира бъдещи дизайнери и избрани производители, като използва естеството на материали като керамика, пяна и най-вече стъкло, което е основният фокус на pulpo от 2013 г. насам.
Продуктите на pulpo съчетават компетентност и изпълнение, експеримент и емоция. Всеки от тях е уникален, непреходен и изключително функционален, в безкрайна игра на цветове, линии и текстури. Превръщането на свежите идеи в най-съвременен дизайн също е причина за естествени, но случайни явления около производството, като мехурчета в стъкло, пяна и др.
Серия осветителни тела за маса и под, създадени от холандския дизайнерски екип NO-MADE. kumo е оформен като произволен облачен пейзаж, а повърхността наподобява японски хартиен фенер. Светещи силуети, получени от меки, златисти цветове върху матирано стъкло, лежат върху твърд варовик.
Вдъхновен от индустриалните паметници, заснети от известното училище „Бехер” в Дюселдорф, Себастиан Херкнер обединява формата и функцията им на стоманолеярна, за да създаде oda. Днес, този дизайн е един от маркерите за съвременно осветление.
„Забележителният дизайн винаги отразява разум и емоция“, казва Ferréol Babin. magma показва производственото начало на стъклото и връзката на естествени контрасти: стъкло върху камък, светло и тъмно, матово спрямо полирано, прави ъгли спрямо криви.
Философията на pulpo се връща към идеята за „картбланш“, в която дизайнери и художници развиват своите идеи свободно и експериментално, а разнообразието от материали и структури е голямо предимство.